Inschrijving Jeugdschaatsen 2018-2019 gesloten!

2018-12-05 0 Door Victor Verschoor

De inschrijving is gesloten!

Wilt u uw kind deze oer-Hollandse sport laten leren?
De
inschrijving is geopend. Meld uw kind snel aan voor een seizoen sportieve ijspret.

IJspret voor de jeugd
Goed leren schaatsen op jonge leeftijd is plezier voor de toekomst. Op speelse wijze leren onze jeugdtrainers de kinderen schaatsen. Leuke oefeningen, samen met de andere kinderen en met de trainer, maken dat het leren schaatsen heel vanzelfsprekend gaat. Onze trainers zorgen dat de kinderen zich snel op hun gemak voelen in de groep en creëren een veilige omgeving om het schaatsen te leren.

Twee keer per schaatsseizoen kunnen de kinderen laten zien hoeveel ze al hebben geleerd bij de schaatslessen. Er worden twee echte wedstrijden (100 en 300 meter) voor de jeugd georganiseerd. St. Nicolaas brengt de kinderen altijd een bezoekje en het seizoen wordt met een ‘Elfstedentocht’ afgesloten.  Het jeugdschaatsen wordt door de Sportclub Chronos door deskundige leiding gegeven, onder verantwoordelijkheid van de KNSB.

Inschrijven en overige informatie klik hier