Contributie

Lid worden bij Sportclub Chronos

U vindt het leuk om te gaan schaatsen of hardlopen? Alleen weet u nog niet zeker of de sport u ‘ligt’ of dat het trainingsniveau misschien niet aansluit. Daarom biedt Sportclub Chronos u de mogelijkheid om ‘proef te draaien’. U mag maximaal twee keer gratis meedoen met de trainingen om te kijken of u het leuk vindt. Daarna beslist u of u lid wilt worden. Via deze link komt uw aanmelding rechtstreeks bij onze ledenadministratie en penningmeester. Na registratie ontvangt u voor de betaling van de contributie een verzoek van de penningsmeester.

Graag verwelkomen wij u als lid bij Sportclub Chronos!

Bestuur Sportclub Chronos

Het bestuur kan worden benaderd via bestuur@sportclubchronos.nl

Contributies Chronos

De contributies worden elk jaar tijdens de algemene ledenvergadering vastgesteld.
Hieronder vindt u een overzicht van de contributies lidmaatschap seizoen 2023 – 2024

Schaatsers t/m 12 jaar* € 35,-
Schaatsers t/m 17 jaar* € 43,-
Schaatsers 18 jaar en ouder € 65,-
Hardlopers € 51,-

*Voor het bepalen van de leeftijd hanteren wij 1 juli als peildatum.

Bankrekening  NL61 RABO 0146 9800 50  t.n.v. Sportclub Chronos te Bergen.

Gratis extra trainingsmogelijkheden voor leden

Sportclub Chronos biedt alle leden de mogelijkheid om naast de gekozen schaatstraining, ook gratis mee te trainen bij de overige trainingsactiviteiten die er zijn bij de club.

Schaatstrainingen

Aan het begin van het schaatsseizoen kan bij Sportclub Chronos een abonnement worden aangevraagd voor de trainingsuren voor verenigingen op de maandagavond op de Meent. De Schaatsfederatie Alkmaar bepaalt de prijzen.

Schaatswedstrijden

Wilt u naast het trainen bij Sportclub Chronos ook meedoen aan de wedstrijden van de KNSB? Dan kunt u een licentie aanvragen bij de KNSB. Deze kosten worden rechtstreeks door de KNSB aan u berekend. De wedstrijdcommissie van Sportclub Chronos faciliteert bij de wedstrijden.

Nieuw sinds 2015-2016 is de invoering van daglicenties. Leden kunnen per wedstrijd inschrijven voor deelname. De prijs wordt op een later tijdstip vastgesteld, deze is op dit moment nog niet bekend.

Trainingslicenties worden ook met of zonder wedstrijdtoevoeging ingesteld. Niet alle nieuwe maatregelen zijn nog bekend. Er kunnen dus nog richtlijnen veranderen.

Afmelden lidmaatschap

Het clubseizoen loopt van 1 juli t/m 30 juni. De leden betalen hun contributie voor deze periode. Het lidmaatschap wordt zonder tegenbericht stilzwijgend verlengd. Conform de statuten dient een lid voor 1 juli het lidmaatschap voor het komende seizoen schriftelijk of per e-mail te beëindigen. In de ALV worden de contributies voor het nieuwe seizoen vastgesteld en vervolgens krijgen de leden het betaalverzoek.