Inschrijven schaatswedstrijden

Algemene wedstrijdinformatie

• Inschrijven via inschrijven.schaatsen.nl met KNSB relatienummer
  • Inschrijving alleen mogelijk met emailadres waarmee de licentie is aangevraagd.
  • Inschrijving alleen mogelijk met geldige trainingspas en licentie.
  • Er is geen mogelijkheid om meerdere inschrijvingen te combineren. Dat komt mogelijk.
  • Let op de combinatiekeuze en categorie. Vooralsnog staan alle keuzes in het inschrijfmenu. Bij een verkeerde keuze wordt de inschrijving geweigerd.
  • Het streven is om uiterlijk 1 maand van tevoren de inschrijving te openen. Opening en sluitingstijden staan op de kalender aangegeven. Reguliere sluiting 1 week van tevoren. Vol=Vol.
  • Afmelding kan online tot sluitingstijd inschrijving
  • Uitslagen staan op de website van de KNSB.

Wedstrijdbandjes

Voor deelname aan wedstrijden is het noodzakelijk dat je beschikt over twee paar armbandjes (blauw/geel en rood/wit). Deze armbandjes geven aan in welke baan (binnenbaan (wit en geel) of buitenbaan (rood/blauw) je start. Deze zijn te koop in de schaatswinkels. Op de startlijst staat in welke kleur rijdt.