Recreatieschaatsen

Schaatsclinics voor iedereen
Vindt u het leuk om te schaatsen? En vindt u wedstrijden nu net weer een beetje te veel van het goede? Kom dan bij Sportclub Chronos de schaatsclinics volgen. Op een speelse manier  maakt u zich de schaatstechniek eigen: dat is het doel van Sportclub Chronos.

Gezelligheid is de sleutel van succes.
Het programma van de clinics is aangepast aan de aanwezige technische mogelijkheden van de rijders. Er zijn in totaal vijf groepen met verschillende niveaus. Zo is er altijd een groep waarbij u zich prettig voelt.

En komt er dan een winter met natuurijs?
Dan bent u er klaar voor. U bindt de schaatsen onder en gaat veilig en getraind op weg om volop te genieten van de prachtige poldertochten die in onze omgeving worden uitgezet. Eilandspolder? Here we come!

De trainers van SC Chronos
Karel Veel, Richtje Taal, Wim Zwaan, Johan Jonker en Lex Pannekoek leiden de clinics.

Locatie en tijd
De clinics worden gegeven bij kunstijsbaan De Meent op maandagochtend en dinsdagochtend van 9.00 uur t/m 10.20 uur.

Voor de snellere rijders is er ook een recreatie trainingsgroep op de donderdag-avond van 19:30 tot 20:30 actief, onder leiding van Johan Jonker.

Wat zijn de kosten?
Voor de kosten van de clinics kijkt u hier. Naast het recreatieschaatsen mag u deelnemen aan alle looptrainingen van de club, winter én zomer!

Meer informatie?
Heeft u vragen? Neemt u dan contact op met Lex Pannekoek 072-5818186 of via e-mail recreatieschaatsen@sportclubchronos.nl