Interclub Sportclub Chronos

Nieuws update 22-09-2020:
De Interclub 2020-2021 gaat helaas niet door wegens de COVID-19-pandemie.

Beste schaatsliefhebbers,

Sinds het seizoen 2019-2020 organiseren wij jaarlijks de: “Interclub Sportclub Chronos”.
Deze wedstrijd vindt medio november plaats op ijsbaan ‘De Meent Bauerfeind’ in Alkmaar.

Sportclub Chronos wil elk jaar voor pupillen in Alkmaar op IJsbaan de Meent Bauerfeind een interclubwedstrijd organiseren. Het toernooi wordt georganiseerd door de jeugdcommissie van Sportclub Chronos.
Het is een levendig toernooi waarin plezier en inzet belangrijk zijn.

Het toernooi wordt georganiseerd voor jongens- en meisjespupillen C, B, A .
Elke club mag in totaal 8 rijders aanmelden:
– 2 jongens en 2 meisjes voor de categorie CDE (100 – 300 meter)
– 2 jongens en 2 meisjes voor de categorie AB (300 – 500 meter)

Mochten een club onvoldoende jongens- of meisjespupillen hebben, kan dit worden opgelost door bijvoorbeeld 3 jongens in te schrijven en 1 meisje.
Bovendien mag een jongere schaatser in een categorie hoger starten maar andersom is dit niet toegestaan.

Elke deelnemer draagt bij aan het puntentotaal van de club. De club met de meeste punten zal uitgeroepen worden tot winnaar. In het geval van niet finishen zullen er geen punten worden toegekend.

Voor iedere club is er een prijs beschikbaar en voor elke deelnemer is er een herinnering.

Na deelnamebevestiging hebben ontvangen ontvang je van ons verdere informatie. Wij verzoeken alle clubs om hun clubcode direct mee te sturen bij hun deelnamebevestiging, zodat we de inschrijving via inschrijven.schaatsen.nl kunnen laten verlopen.

De bevestiging van deelname met clubcode of jullie afmelding kunt u mailen naar: interclubsportclubchronos.nl

Met vriendelijke groet,

De Jeugdcommissie van Sportclub Chronos