Kamp Groningen van 23–25 februari 2018

2018-02-03 0 Door Dennis van Dok

(Download deze uitnodiging als PDF)

Beste leden,

Het is weer zover, het trainingskamp naar Groningen staat voor de deur!
Dit weekend is bedoeld voor alle licentie- en abonnement leden van de club.

We gaan vrijdag 23 februari om 15.45 uur vertrekken vanaf ijsbaan de Meent en dan komen we zondag 25 februari rond 17.00 uur weer aan op de Meent. We overnachten in een groepsaccommodatie en gaan op vrijdagavond, zaterdagochtend en zondagochtend op het snelle ijs van Kardinge trainen. Als afsluiting gaan we in het subtropisch zwembad zwemmen.

De kosten voor dit weekend zullen € 75,- per persoon bedragen. Afhankelijk van het aantal auto’s en deelnemers kunnen deze kosten mogelijk hoger of lager uitvallen, het eventuele verschil zal na het kamp verrekend worden. Ook de club doet een financiële bijdrage om dit kamp mogelijk te maken.

Enthousiast geworden? Geef je dan snel op (uiterlijk woensdag 7 februari) door een mailtje te sturen naar jeugdschaatsenbergen@hotmail.com of door  het antwoordstrookje bij je trainer in te leveren. Voor iedereen onder de 18 jaar geldt dat sowieso het strookje, met handtekening van de ouder/verzorger ingeleverd moet worden. Geef bij je naam ook even aan of je een auto hebt en hoeveel personen met je mee kunnen rijden. Voor eventuele vragen kunnen jullie mij een e-mail sturen.

Groetjes,

Richtje