Loopjournaal 31 oktober 2018

2018-11-05 0 Door Dennis van Dok

Onder redactie van Klaas Tillema

Loopjournaal vanaf woensdag,
Woensdag, het was heel gezellig in de kleedkamer voorafgaand aan de training. Ieder had een “dikke” praat over de Duintrail Schoorl van de zondag ervoor. Ieder had zijn eigen verhaal met terugkerende elementen: mooi weer, prachtig parcours en heel veel zand (daardoor ook thuis). Het was een opgetogen stemming.
Toen de training van Rob, alles kraakte en piepte, maar gelukkig was het donker. Ook tijdens de warming-up van Carla.
Dan toch maar aan de gang: Oorsprongweg: piramide 1,2,3 minuten heen en weer. En als toetje de Zeeweg op tot de bank.
Toen ging het weer.

Dweilpauze.
Het eerste exemplaar van het mededelingenblad van Sportclub Chronos is uit.
Op de Looppagina – Run 4 Fun – staan weer diverse verslagen over sportevenementen in:
KATWIJK, BOSLOOP SCHOORL, CASTRICUM, MARATHON AMSTERDAM, AANBEVELINGEN OM TE GAAN HARDLOPEN, DUINENTRIAL SCHOORL EN KALENDER.
Nieuwe verhalen in te mailen tot 11 december.

Boerenkoolloop Warmenhuizen op zondag, 4 november 2018.
Veel deelnemers op de 10 km ongeveer 800. Start om 11.35 uur (als de bus er langs is). Eén grote sliert vanaf de AV Nova atletiekbaan, langs Tuitjenhorn en het huis van Gerda. Maar wat wil je prachtig weer, goede temperatuur, geen wind, dus je kon gaan. Vanaf vorig jaar zo weinig mogelijk bochten dus bij Eenigenburg rechtdoor de dijk op tot Krabbendam en de Trambaan tot het dorp. Er werden goede tijden gelopen, maar het blijft wel werken.
De uitslag staat op de site: Jos Hoogeboom staat als laatste bij de 5 km???????? Helga liep met haar collega’s en gaf hen loop- en wedstrijd les.

Naam Tijd
Sander Kager 40.44
Sander Kaandorp 44.28
Michiel Beeldman 46.34
Jos Hoogeboom 47.22
Klaas Tillema 51.02
Rob van Andel 51.45
Gerda van Straaten 53.54
Gerard Pater 56.14
Helga Lammertsma 57.49

Zondag, 11 november tweede bosloop.
Voor lopers die een aantal trainingen gemist hebben, kom eens weer langs op de woensdagavond om 19.00 uur.

AGENDA:
Zondag, 11 november: Tweede Bosloop Schoorl.
Zaterdag, 8 december: Midwinterduinloop Egmond Binnen
Zondag, 9 december: Derde Bosloop Schoorl.
Zondag, 23 december: Eerste Nova-Bosloop (niet in competitie)
Woensdag, 26 december 2018. Tweede kerstdag Bergen (wel in competitie)
En elke woensdagavond om 19.00 uur TRAINING.