Comeback Cup

2019-01-24 0 Door Victor Verschoor
Comeback Cup @IJsbaan de Meent Bauerfeind.

Ben je vroeger lid geweest van STG Schoorl of STG Bergen? Rij je nu geen wedstrijden meer, maar lijkt het je stiekem wel leuk om het weer eens te proberen?
Jaarlijks organiseert Sportclub Chronos voor oud-leden de Comeback Cup! Speciaal voor oud-leden stellen we één van onze clubwedstrijden open om hieraan mee te doen.
Je rijdt een 500 en 700 meter, dus wie weet rij je zelfs een PR.
Aan het eind van de wedstrijd wordt de uitslag bekend gemaakt en is het natuurlijk tijd voor borrel.
Nodig dus snel al je oud-clubgenootjes uit voor deze gezellige avond! Als je zelf niet wilt schaatsen, kun je natuurlijk ook komen kijken hoe de rest het er vanaf brengt.

De uitslagen van de eerste editie van de Comeback Cup seizoen 2018-2019 op 2 maart 2019 zijn hier vinden.

Meer informatie over de editie in seizoen 2019-2020 wordt bekend gemaakt als het wedstrijdprogramma van dat seizoen bij ons bekend is.