Loopjournaal 13-3-2019.

2019-03-18 0 Door Dennis van Dok

Loopjournaal vanaf woensdag, 13 maart 2019.

Ook als er geen wedstrijden zijn, gaan de trainingen gewoon door. Met de trainer, de sub-trainer of de sub-sub-trainer. De deelnemers hebben naar afloop weer een goed gevoel: begonnen op hetzelfde tijdstip, lopen ergens heen, vaak de Oorsprongweg voor de warming-up trainingen en de loopoefeningen. Daarna de training, dat kan natuurlijk alle kanten op: of de Klimweg of naar Groet of de Zeeweg op, overal is wat te trainen en je komt nog eens ergens.
Dus lopers die een tijdje in de wachtkamer zaten: KOM OP DE TRAINING!!!!

Er zijn toch wat geblesseerden, soms zenden wij een kaartje, maar ook leuk is om een apptje te sturen en je krijgt dan vast snel antwoord. Probeer het eens.

De lichtjes aan je arm of been kunnen bijna weer uit, er komt weer een mooie trainingstijd aan.

City-run Alkmaar op 29 mei. In de twee Ekoplaza teams is nog ruimte om in te schrijven. Arjan Nijdam schreef het volgende:
Hi Klaas,
We hebben weer 2 teams voor de Alkmaar cityrun. Je mag het wel in je weekbericht melden, dat er nog volop plaats is.
Groet Arjan

Zin om deel te nemen, mail naar: arjannijdam@gmail.com of per retourmail.

Map suikerzakjes.
Van Linda van Paul Blom kreeg ik een map met ingeplakte suikerzakjes van alle café s en restaurants in de wijde omgeving, zoals Honky Tonk. De map is ongeveer 50 jaar oud.
Liefhebbers???? anders bied ik het aan aan de Historische vereniging: Scoronlo te Schoorl, die zijn er wel blij mee.

AGENDA:
Zondag, 31 maart 2019: Zandvoort Circuit Run
Zondag, 7 april Brijderloop Alkmaar.
Vrijdagavond, 12 april: Cityrun bij night Heerhugowaard.
Zondag, 14 april halve marathon Den Helder.
Zaterdag, 20 april, om 8.30 uur. Fietsrondje Texel.
Maandag, Tweede Paasdag, 22 april 2019. Paasloop Bergen, 6,10,15 km.(Nieuw)
Maandag, Tweede Paasdag, 22 april 2019. Paaspolderloop Nieuwe Niedorp.
Zondag, 19 mei. Cityrun Schagen.
Woensdag, 29 mei. Cityrun Alkmaar.

En elke woensdagavond om 19.00 uur TRAINING