Verslag, uitslagen en foto’s Bosloop Schoorl 13-10-2019

2019-10-14 0 Door Dennis van Dok
Onder redactie van Klaas Tillema

Bosloop Schoorl van zondag, 13 oktober 2019.
Tijdens de eerste Bosloop Schoorl georganiseerd door Sportclub Chronos waren de loopomstandigheden zeer gunstig. Geen neerslag en een redelijk hoge temperatuur. Het bos- en duingebied zag er prachtig uit, bijna in herfsttooi met heel veel paddestoelen. Ondanks de regen van de afgelopen periode waren de paden mooi droog.

Oscar Wokke uit Heiloo won de 10,5 km in 41.48. Hij heeft de laatste jaren meerdere keren de bosloop gewonnen. Nu gevolgd door Bennie Bijwaard uit Beverwijk in 45.39 en Arthur Hopman uit Alkmaar in 45.49
Bij de vrouwen 1. Marjolijn Bijwaard uit Beverwijk in 51.35 komt ook vaker voor de bosloopuitslagen, gevolgd door Jeske Hoogeboom nu uit Bunschoten, daarvoor uit Groet in 55.47 en Jolanda Grimbergen uit Schoorl in 56.44.
De 4 km van deze keer ook goed bezet.

Aan de uitslag leden zijn een paar namen van lopers bijgevoegd, omdat zij gehoor hebben gegeven aan onze oproep om vooral deel te nemen aan de Bosloop Schoorl, gezellig

Tot de volgende loop op zondag, 10 november.