Recordwedstrijd Heerenveen

2019-10-23 0 Door Dennis van Dok

It giet oan! Er zijn weer recordwedstrijden in Heerenveen op het heilige ijs van Thialf, waar iedereen zijn persoonlijke records kan aanvallen. Er zijn natuurlijk ook nog diverse clubrecords die aangescherpt kunnen worden, dus grijp deze kans.

En het is voor deze keer op zaterdagavond, dus maak je agenda vrij voor 7 december 2019 tussen 19.00 en 23.00 uur. De wedstrijd bestaat uit twee blokken.

Let op: er zijn beperkt plaatsen dus wees er snel bij. Deze wedstrijd wordt georganiseerd in samenwerking met AIJC en Noordkop; op 26 oktober gaat de inschrijving open voor leden van deze verenigingen (en Chronos), maar na een paar dagen wordt de wedstrijd opengesteld voor andere schaatsers van clubs rond Alkmaar (en als de wedstrijd dan nog niet vol is voor alle belangstellenden).

Dus zorg dat je licentie geldig is en schrijf je in op 26 oktober.