Loopjournaal 23-10-2019

2019-11-04 0 Door Dennis van Dok

Loopjournaal vanaf woensdag, 23 oktober 2019.

Woensdag, Inwerken op het Rode Leeuwplein onderaan ’t Klimduin voor de 14 hardlopers. Hersteltraining na de Duinentrail van afgelopen zondag op de Omloop richting Bergen: 34 minuten en 2 minuten versnellen.

Rubriek
Op de maandag hersteltraining met elkaar voor een mooi rondje ongeveer 8 km.
Maar ook en dat is belangrijk voor alle lopers die net een zware wedstrijd hebben gehad of terugkomen van vermoeienissen of herstellend zijn van een blessure:
–Conditiewandelen, dat is dus flink de pas er in: 5 á 6 km per uur.–
Het is een uitstekende manier om weer plezier in het hardlopen te krijgen,
En het is nog gezellig ook!!!!!!!!!
Elke maandag om 19.00 uur bij het Bezoekerscentrum.

Twee lopers zijn as weekeinde deelnemer aan de Trial op het eiland Schiermonnikoog.

BOSLOOP SCHOORL VAN ZONDAG, 10 NOVEMBER 2019.
Bosloop Schoorl op zondag 10 november
Zondag 10 november start de tweede bosloop in een reeks van drie hardloopwedstrijden door de Schoorlse Duinen. U kunt kiezen uit twee afstanden, de 4 kilometer of de 10,5 kilometer. De wedstrijd gaat over onverharde paden door de hoogste en mooiste duinen van Nederland.
De start is om 10.30 bij Restaurant The Tree Pancakes & more, Duinvoetweg 12 onderaan het Klimduin in het centrum van Schoorl. Vanaf 9.30 uur kunt u zich daar inschrijven. Kosten € 4,00, met medaille € 5,00.
Betaald parkeren is op loopafstand.

De volgende Bosloop is op zondag, 8 december 2019. Schrijf deze datum alvast in uw agenda! De Boslopen worden georganiseerd door Sportclub Chronos. Dit is de nieuwe naam van de gefuseerde schaatstrainingsgroepen van Bergen en Schoorl.
Chronos geeft ook hardlooptrainingen voor beginners en gevorderden in Schoorl en Bergen. Informatie: Klaas Tillema, tel 072-5091518 of kj.tillema@quicknet.nl. Zie ook www.sportclubchronos.nl

AGENDA:
Zondag, 10 november Tweede Bosloop Schoorl.
Zondag, 17 november Zevenheuvelenloop Nijmegen.
Zondag, 24 november Rust.
Zondag, 1 december Rust
Zondag, 1 december: Marathon Valencia.
Elke woensdagavond om 19.00 uur TRAINING!!!!!!! 0060000