Informatie 23-11-2019

Alkmaar, 5 november 2019

Betreft: Informatie Interclub Sportclub Chronos 23-11-2019

Beste schaatsliefhebbers,

Wat leuk dat jullie meedoen met onze interclubwedstrijd! Deze brief bevat de aanvullende informatie die belangrijk is voor jullie deelname aan onze “Interclub Sportclub Chronos” op zaterdag 23 november 2019. Deze wedstrijd zal gereden worden onder het regelement Langebaan KNSB.

Aanmelden pupillen

Het aanmelden van de pupillen gaat via het aanmeldformulier (zie de bijlage). Graag ingevuld terugsturen voor 15 november 2019 naar: jeugdcommissie@sportchronos.nl

Elke club mag in totaal 8 rijders aanmelden:
– 2 jongens en 2 meisjes voor de categorie CDE (100 – 300 meter)
– 2 jongens en 2 meisjes voor de categorie AB (300 – 500 meter)

Mochten jullie onvoldoende jongens- of meisjespupillen hebben, mogen jullie dit oplossen door bijvoorbeeld 3 jongens in te schrijven en 1 meisje. Bovendien mag een jongere schaatser in een categorie hoger starten maar andersom is dit niet toegestaan.

Inschrijfgeld

De kosten per deelnemende club bedragen € 60,00. Gelieve dit bedrag over te maken op het volgende rekeningnummer NL61 RABO 0146 9800 50 ten name van “Sportclub Chronos” onder vermelding van “Interclub 2019 + naam club. Graag het inschrijfgeld voor de interclub voldoen voor 15 november 2019.

Wedstrijddag

18:00-18:15       Registratie open (bij de jurykamer)

18:45                   Aanvang wedstrijd

21:00                    Prijsuitreiking (tijd onder voorbehoud)

Per club is er één startlijst beschikbaar. Voor ouders en publiek kosten de startlijsten € 0,50.

Voor iedere club is er een prijs beschikbaar en voor elke deelnemer een herinnering. Tijdens de prijsuitreiking zal er een groepsfoto gemaakt worden van elke club. De foto zal naderhand digitaal worden toegestuurd.

Puntentelling

Elke deelnemer draagt bij aan het puntentotaal van de club. De club met de meeste punten zal uitgeroepen worden tot winnaar. In het geval van niet finishen zullen er geen punten worden toegekend.

Calamiteiten en vragen

Bij calamiteiten en/of vragen vooraf, neem contact op via: interclub@sportclubchronos.nl

Tijdens de wedstrijd is er EHBO aanwezig.

Wij kijken uit naar een sportieve en gezellige avond!

Met vriendelijke groet,

De Jeugdcommissie van Sportclub Chronos