Loopjournaal 13-11-2019

2019-11-25 0 Door Dennis van Dok

Loopjournaal vanaf woensdag

Woensdag. Al een paar dagen bereweer met hevige buien. Lopers kwamen nat de kleedkamer binnen. Op zeven uur keek Rob buiten: een hagelbui. En toen en dat is voor de eerste keer in de geschiedenis:
Carla warming-up oefeningen in de kleedkamer.
Toen naar buiten en het was ongeveer droog.

Bij de telling waren er, ondanks het slechte weer 17 !!!! lopers. Van alle kanten kwamen ze de kleedkamer binnen.
Loopoefeningen op de parkeerplaats Oorsprongweg. Intervaltraining op de Oorsprongweg-Achterweg, rondje Hogenolweg. Lopers konden naar eigen vermogen even goed aan de bak.

Zaterdag, 10 lopers voor een mooi rondje van maar liefst 13,27 km in 1.31.36 actieve tijd. Goed bezig.

Dweilpauze. De nieuwe Dweilpauze is uit, maar nu alleen digitaal en niet meer op papier. Kijk op www.sportclubchronos.nl
Dweilpauze:

Nieuws.
Arjan Nijdam heeft een mail gestuurd dat inschrijving voor het EkoPlaza-team voor de GUS2020 weer open staat. Stuur hem een mail op het speciale adres, dan krijg je een link waarbij je je kunt inschrijven. Dat dien je zelf in te vullen.

Rubriek: Zevenheuvelenloop?????

LET OP:
Wijziging in de agenda.
De Midwinterloop Egmond Binnen is NIET op zaterdag 7 december, maar op zaterdag, 14 december. Inderdaad de tweede zaterdag van december!!!!!

AGENDA:
Zondag, 24 november Rust.
Zondag, 1 december Rust
Zondag, 1 december: Marathon Valencia.
Zondag, 8 december Derde Bosloop Schoorl
Zaterdag, 14 december Midwinterloop Egmond Binnen
Zondag, 22 december Nova Bosloop Schoorl
Donderdag, 26 december Kerstloop Bergen
Zaterdag, 11 januari 2020 Egmond-Pier-Egmond ATB race
Zondag, 12 januari 2020 Halve marathon Egmond aan Zee
Zondag, 19 januari Nova Bosloop Schoorl
Zondag, 26 januari Taartloop
Zondag, 9 februari Groet uit Schoorl Run 2020

Elke woensdagavond om 19.00 uur TRAINING!!!!!!!