Loopjournaal 6-11-2019

2019-11-25 0 Door Dennis van Dok

Loopjournaal vanaf woensdag,

Woensdag.
Wij hebben wel niet zo’n mooie en perfekte atletiekbaan als AV Nova, waar we afgelopen zondag waren.

Voor de woensdagavondtraining hebben we wel een mooie kleedkamer in de kantine van de Schoorlse IJsclub aan de Laanweg. Daar beginnen de trainingen. Afhankelijk van de training is het eerst inlopen over de Molenweg en langs de school. En nu het donker is, alle lopers hebben lichte kleding aan of een lampje aan de arm of been, is het eerst de warming-up training voor het Bezoekerscentrum en daarna de loopoefeningen onder het licht van de openbare verlichting op de parkeerplaats aan de Oorsprongweg. Dan is het tijd voor de training. Eerst een rondje langs het monument om los te komen. Dan ligt de gehele Oorsprongweg ter beschikking en kan gekozen worden voor de training: lantaarnpaal-lantaarnpaal; rondje Witte Kerk van Groet. Dan een training op 80%: rechtuit 300 meter Rust 300 meter Rust en terug 600 meter Rust en dat in een serie. Kort interval werk. Uitlopen de Zeeweg op tot de trap en helemaal tot het bankje en de eerste neemt de laatste mee terug.
Of een rondje door het dorp richting de kleedkamer.
Dus we kunnen altijd uit de voeten in Schoorl.

Zaterdag:
Eén loper, de anderen gingen voor de tweede bosloop op zondag.

Maandag:
Sint Maarten: Bar en bos weer.

Rubriek:
Dick en Marcella hebben met plezier de Trial van Schiermonnikoog gelopen.

Rob heeft een trainingsschema gemaakt voor de Groet uit Schoorl Run in februari 2020. Zie tweede mail.

Tweede Bosloop Schoorl op zondag, 10 november 2019.
Onder uitstekende omstandigheden, goede temperatuur, geen neerslag en zelf zonneschijn werd de tweede bosloop in een serie van drie verlopen. Het bos- en duingebied las er prachtig bij in de herfsttooi. De 89 deelnemers hebben daar zichtbaar van genoten. Toch is het een pittige loop. Veel leden waren aanwezig om zoveel mogelijk punten te krijgen voor de loopcompetitie voor alle leden van Chronos.

LET OP:
Wijziging in de agenda.
De Midwinterloop Egmond Binnen is NIET op zaterdag 7 december, maar op zaterdag, 14 december. Inderdaad de tweede zaterdag van december!!!!!

AGENDA:
Zondag, 17 november Zevenheuvelenloop Nijmegen.
Zondag, 24 november Rust.
Zondag, 1 december Rust
Zondag, 1 december: Marathon Valencia.
Zondag, 8 december Derde Bosloop Schoorl
Zaterdag, 14 december Midwinterloop Egmond Binnen
Zondag, 22 december Nova Bosloop Schoorl
Donderdag, 26 december Kerstloop Bergen
Zaterdag, 11 januari 2020 Egmond-Pier-Egmond ATB race
Zondag, 12 januari 2020 Halve marathon Egmond aan Zee
Zondag, 19 januari Nova Bosloop Schoorl
Zondag, 26 januari Taartloop
Zondag, 9 februari Groet uit Schoorl Run 2020

Elke woensdagavond om 19.00 uur TRAINING!!!!!!!