In memoriam Thecla Kleverlaan

2020-06-21 0 Door Dennis van Dok

Oud-lid, -bestuurslid en -trainer van Sportclub Chronos (voorheen STG Bergen) is overleden. Oud-voorzitter Joost Bergsma herdenkt haar met de volgende woorden.

Zij heeft zich jaren ingespannen om de recreatie schaatsers van STG. Bergen niet alleen op voortreffelijke wijze les te geven maar ook dat er voldoende goede trainers waren. Jaren heeft zij in het bestuur van de stg. Bergen gezeten en mij als voorzitter op een prima manier bijgestaan om alles goed te laten verlopen. Zij was zelf niet van het ijs te branden en ondanks een zware operatie aan haar been verscheen ze op de baan om haar “trainers” bij te staan met advies. Daarnaast was gaf ze les bij “In Balans”, waar ze enorm gewaardeerd werd door haar inzet en vakmanschap. Ook was ze regelmatig te vinden in de sportshop van de fa. Slikker om iedereen te helpen. Naast de waardevolle kracht die zij voor de Stg. Bergen was, was zij iemand die hart had voor de schaatssport en op allerlei manieren er aan bijdroeg om die te promoten.

Joost Bergsma

We wensen haar man, kinderen en kleinkinderen veel sterkte.

Overlijdensadvertentie Thecla Kleverlaan