Dweilpauze verschijnt voortaan op deze site

2023-12-03 0 Door Dennis van Dok

Na meer dan twintig jaar ‘Dweilpauze’, eerst op papier en de laatste jaren on-line, is er een einde gekomen aan het officiële clubblad. Er is geen opvolging voor het redactiewerk dat dat laatste jaren in goede handen was bij Gerard Becker.

Maar dat betekent niet dat de Dweilpauze verdwijnt! Met behulp van de leden die hun bijdrage blijven leveren is de vorm van het clubblad nu veranderd in een onderdeel van deze website. Iedereen die een bijdrage wil leveren kan dat blijven doen via de gebruikelijke kanalen, en vaste bijdragers kunnen zelf hun artikelen op de site plaatsen.

We hopen dat hiermee de informatievoorziening voor alle leden gewaarborgd blijft en dat we leuke bijdragen kunnen blijven plaatsen. In plaats van een periodiek wordt het nu wel een continue stroom berichten, maar dat betekent ook dat er minder tijd zit tussen het schrijven en plaatsen van artikelen.

Ik zie bijdragen graag tegemoet, en ik hoop dat het voor iedereen een prettige ervaring zal zijn.