Slotavond 6 april 2018 Dopersduin

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Het einde van het schaatsseizoen nadert met rasse schreden, hoewel de kans op natuurijs eind februari nog in zicht is. Zoals elk jaar de traditie is houden we een gezellige bijeenkomst met alle leden om terug te blikken op het afgelopen seizoen en vooruit te kijken naar het nieuwe sportjaar.

Dit doen we ditmaal bij Dopersduin, Oorsprongweg 3, Schoorl. Aanvang om 20.00 uur.

Naast de prijsuitreikingen van de loop- en schaatscompetitie zorgen we voor een gezellig programma inclusief spelelementen (zonder kans op blessures), en tevens een ingelaste algemene vergadering met één agendapunt: de intentie om lid te worden van de Schaatsfederatie Alkmaar. Meer informatie vindt u op deze site.

We willen graag weten hoeveel mensen er komen, dus we vragen iedereen of ze dit willen doorgeven via het formulier of e-mail naar
secretaris@sportclubchronos.nl.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]