woensdag 6 juli 2016

2016-07-14 0 Door Dennis van Dok

Door Klaas Tillema

Klaas

Loopjournaal woensdag, 6 juli 2016.

Woensdag, mooi zomer- en sportweer. 13 lopers. Hoofdtraining op de Nieuwe Weg met evenwijdig paardenpad: Eerst het linker rondje dan het rechterrondje met de volgende cyclus, steeds met 1 minuut rust:
1 minuut, R1, 2, R1, 3, R1, 2, R1, 1, R 1 serie R 2 = 15 minuten x 2 = 30 minuten.

Zaterdag, Om 9.00 uur een groep lopers die wegens andere activiteiten s middags verhinderd is.
4.00 uur. Net na 3 uur begon het enorm te regenen, wat zou aanhouden tot na zessen. Toch gegaan met een jasje aan.
2 lopers gingen van start in de regen vanaf het bankje en Aad van Wonderen was de trainer. Gelopen het vaste woensdagochtendloopje van Aad: richting Lovinkslaan, halverwege werd het droog en het jasje kon/moest uit, langs het koepeltje door naar fietspad Bergen aan Zee, terug via Wilhelminalaan, Marieweg, Zeeweg. 1 uur 5 minuten, dikke 12 km. Uiteindelijk goed loopweer, lekker gepresteerd.

Zondag, De 9.00 uur loopgroep ging voor het rondje Groet – Hondsbossche – nieuw strand – Groet, daarna koffie en… op de veranda bij Chris en Annemarie.

EK-atletiek:
David van der Welle, Jan Berkhout en Dick van der Weijde waren op de ATB-fiets jury/begeleider bij de EK halve marathon Amsterdam.

Ronald Vreeker:
Rustig aangedaan in Amsterdam, eindtijd rond de 51 minuten. Het was erg warm, veel lopers bevangen door de hitte.

Maandag, 6 lopers. De vakanties staan voor de deur. Mooi loopweer. Rondje van 1 uur 11 minuten, mooi door duin en bos.

Komende maandag, 18 juli: derde techniektraining om 19.00 uur bij de kleedkamer.

Gerard Pater heeft de loopjournalen en de verslagen van Carla: de 100 dagen weer op de nieuwe website gezet: www.sportclubchronos.nl en zie:

Kalender:
Maandag, 18 juli 19.00 uur: Techniektraining!!!!!!!
Maandag, 15 augustus 19.00 uur: Techniektraining.