19 oktober 2016

2016-10-28 0 Door Dennis van Dok

Klaas

Loopjournaal vanaf woensdag, 19 oktober 2016.
Woensdag, Om half zes belde Rob af dat hij wegens werk geen training kon geven.
Gerard nam het blijd over. 14 lopers. Inwerken door Emmeke op de parkeerplaats Oorsprongweg. En toen was het donker….
Gerard een zich zelfsturend team carrousel loop bedacht: steeds andere lopers die het tempo aangaven. Zeeweg, Julianalaan naar Il Primo. Daarna retour Duinweg, Postweg, Gerbrandtslaan, Eenmanspad, Omloop. Alle lopers vonden het een prima training.

Zaterdag, 12 lopers, prachtig weer met veel zon. In het kader van de trail bedacht Klaas het rondje witte pijlen, Koopmansdam, over strand naar Schoorl aan Zee, via de blauwe route terug. Veel duin en veel zand. (Ontmoeting met de schaapskudde).
Nico deed onderweg de training, gelezen van een site ter voorbereiding op de halve.
Kortom 1 uur 20 minuten, 11,2 km. Met plezier gelopen.

Zondag,
Zondag bosloop Bergen;
Maandag,

Nieuws van Sportclub Chronos
Kontributienota. Aanduiding “Trimgroepleden” is erg achterhaald, mede gezien de inzet van de hardlopers. Aanduiding moet worden: “Hardloopgroepleden”. Gerard heeft het aangekaart bij de penningmeester. Die is er mee eens, wordt voor de volgende sessie gewijzigd.

Nieuws/in het nieuws:
AH Warmenhuizen Sander Kager: sportplaatjes van plaatselijke sporters:
TV Hart van Nederland donderdag, 20 oktober.

Andere sporten: Zie www.trialschoorl.nl Loopevenement dwars door de duinen. Alle afstanden zijn volgeboekt dus erg veel deelnemers. Startlokatie: De Blinkerd.
Kom kijken. Start vanaf 10.00 uur, finish om 12.00 uur?
Wel een aantal lopers van de loopgroep. De deelnemerslijst staat op de site:
480 voor de 10k; 600 voor de 17k; en 427 voor de 37k, ongeveer 1500 deelnemers.
Er is wel een levende handel in de loopgroep over de startnummers. Zo kan Jos Hoogeboom niet lopen vanwege zijn blessure (Stuur je nog een mailtje naar hem?
Jos Hoogeboom, Sternweg 8, 1873 HN GROET
072-5091580 aj.hoogeboom@quicknet.nl)
Het is nu dus onduidelijk wie er allemaal gaan lopen.

Zondag, 30 oktober: TRAIL SCHOORL.
Zondag, 6 november: Boerenkoolloop Warmenhuizen.
Zondag, 13 november: DERDE BOSLOOP SCHOORL.
Zondag, 20 november: Zevenheuvelenloop Nijmegen.
Zondag, 27 november