16 november 2016

2016-11-20 0 Door Dennis van Dok

Klaas

Loopjournaal vanaf woensdag, 16 november 2016.
Woensdag,
12 lopers. Duurloop in twee groepen. Snelste groep van 5 lopers van Bezoekerscentrum naar Groet (al een beste bui voor Groet) doorlopen naar de Nieuwe Weg, via de Zeeweg terug en de Oorsprongweg doorlopen tot ontmoeting met de andere groep van 7 lopers die precies andersom liepen met een passering op de Nieuwe Weg. Precies om 20.30 uur weer bij de kleedkamer.

Zaterdag, schema 5+5×4 = 5 minuten rustig in de groep lopen, 5 minuten eigen tempo, weer met de groep formeren terwijl de 5 minuten rustig al weer gelden en dat 4 keer = 40 minuten. Nico route, Gerard de tijd.
7 lopers, via de rode pijlen naar Groet, via Baaknolweg naar Hargen over fietspad naar Koopmansdam op het strand richting Schoorl aan Zee. Hier de laatste 5 minuten tempo. Tot voorbij Schoorl aan Zee, ondanks de harde ZW-wind.
De uitdaging was toen om via de Kerf uitlopen en terug. Maar op het pad naar het fietspad twee dingen: het werd erg donker en liepen door de tijd heen. Via de Mariaweg terug.
7 lopers in één strakke loop vanaf het strand door de Kerf tot het bankje.
Klasse.

Zondag, eerste najaarsstorm met 13 streep regen, toch lopers om 9.00 uur.

Maandag,

Nieuws van Sportclub Chronos,

Nieuws/in het nieuws:
Drie deelnemers aan de Floertoer Egmond: Anita Pielaet, Maddie Pauptit en Roland Broersen. Hopelijk geen storm zoals vorig jaar en vandaag.

Kijk ook eens op: The Barkley marathons

Zondag, 20 november: Zevenheuvelenloop Nijmegen.
Jolanda Grimbergen was deelnemer voor deze 15 km. Radioverslag op RTV80, sport op zondag, derde uur. Weinig hinder van de storm. Ontspannen gelopen in 1.20 uur.

Zaterdag, 26 november: 4e Floertoer Egmond.
Zaterdag schema: 8+2x 5= 50 minuten, dus 8 minuten in de groep en 2 minuten snel.
Zondag, 27 november
Vrijdag, 2 december 20.00 uur: Ledenvergadering Schoorlse IJsclub.
Zondag, 4 december:
Zaterdag, 10 december: Midwinterloop Egmond-Binnen.
Zondag, 11 december: VIERDE BOSLOOP SCHOORL.
Zondag, 18 december: Nova-bosloop.
Maandag, 26 december: Kerstloop Bergen.