Bosloop op tweede kerstdag in het Bergerbos

2016-12-22 0 Door Dennis van Dok

Sportclub Chronos organiseert op tweede kerstdag een bosloop in het prachtige duin- en bosgebied van Bergen. Het parcours gaat over zowel verharde als onverharde bospaden en brengt de hardlopers langs de mooiste plekjes van het duin.
Er zijn drie afstanden waaruit gekozen kan worden, namelijk 6, 10 en 15 km. Deze bosloop is dan ook geschikt voor beginners en gevorderden, jong en oud, recreanten en wedstrijdlopers. Elke route wordt duidelijk aangegeven door borden, posten en voorfietsers. Een elektronische klok bij de finish geeft uw eindtijd aan. Ook zal er een fotograaf aanwezig zijn, die foto’s zullen zo spoedig mogelijk na afloop gepubliceerd worden op de facebookpagina van Sportclub Chronos.

Deelnemers aan de start van de Kerstloop

De start is om 10.30 uur vanaf de Zwarteweg in Bergen, vlakbij de kunstskibaan Il Primo. Inschrijven kan alleen ter plekke vanaf 9.30 uur in het clubhuis van Il Primo en kost slechts vier euro voor volwassenen en drie euro voor jeugd tot vijftien jaar. De opbrengst wordt gebruikt voor trainingskampen voor de jeugdleden, dus een goed doel! Bij Il Primo kan men eventueel omkleden, douchen en een kopje koffie drinken. Kijk voor meer informatie op de website www.sportclubchronos.nl/boslopen of bezoek de facebookpagina www.facebook.com/sportclubchronos