Loopjournaal 5 juli 2017

2017-07-16 0 Door Dennis van Dok

Loopjournaal vanaf woensdag,
Woensdag, weer 13 lopers, bijna een magisch aantal. Hoog zomer weer. Geen rekoefeningen en voor de loopoefeningen richting het begin van de Nieuweweg.
Weer een echte zweettraining, de beruchte 1 km-loop: begin Nieuwe weg-Zeeweg oversteken-bospad-steeds rechts aanhouden-langs de Berenkuil.
5 x 1 km-traject in 7.30, 7.00, 6.30, 6.00, 5.30 = 32.30 minuten.
Dit is ook een motivatie-training: mooie tijd lopen op de 1 km – rust en weer opladen voor de volgende 1 km. Doelstelling: de laatste 2 keer moeten de snelste zijn, dat is de negatieve split.
Door de lopers werd met grote inzet gelopen!!!!!!!!

Zaterdag, Jos Wever en Chris Hoffman hebben uitstekend gepresteerd bij de Beach-run Hargen aan Zee.
Zelf niet gelopen wegens ehbo-dienst van de Schoorlse Reddingsbrigade bij Hargen Sail. (Ook op zondag).

Zondag,

Maandag,

Nieuw bordje op de Zeeweg: Pas op Zandhagedis, ligt te zonnen op het fietspad.

Donderdag, 13 juli ledenvergadering Sportclub Chronos in de kleedkamer op de Schoorlse IJsbaan. Aanvang 20.30 uur. De stukken zijn per mail toegezonden.

Zaterdag, 15 juli: 69-ste Hardloopronde Tuitjenhorn.
Ben je geen deelnemer ga dan kijken er wordt technisch goed en mooi gelopen.

KALENDER:.
!!!!!!!!!!! Donderdag, 13 juli Ledenvergadering Sportclub Chronos te Schoorl.
Zaterdag, 15 juli: 69-ste Hardloopronde Tuitjenhorn.
Maandag, 24 juli 2017: Vierde techniektraining, 19.00 uur kleedkamer
Maandag,21 augustus 2017: Vijfde en laatste techniektraining, 19.00 uur kleedkamer