Loopjournaal 4 oktober 2017

2017-10-15 0 Door Dennis van Dok

Loopjournaal vanaf woensdag,
Woensdag, 16 lopers. Direct het bos in voor de warming-up oefeningen, daarna de loopoefeningen lopende voort. Langs Jan Bas zn tuintje richting de Mariaweg.
Maar halverwege werd het al knap donker en het was pas half acht. Op de Julianaweg – kruispunt Mariaweg start van de training: in up-tempo rondje Lovinkslaan. Eén groep tweede afslag, tweede groep eerste afslag tot de samenvoeging achter op de Lovinkslaan. In één grote groep teruglopend naar de startkruising. Daarna in een mooi eigen tempo naar de trap Schoorlse Zeeweg en daar weer verzamelen. Erg donkere avond, dus let op: wit shirt en/of een lampje.

Zaterdag. Omdat zondag de tweede bosloop is waren er 4 lopers. Aad van Wonderen wist een strak rondje via Lovinkslaan naar het koepeltje. Terug bij de bank na
12 ½ km in 1.17. Echt herfstweer.

Zondag, Paul en Ronald in het bos en voor de Bosloop Sander Kager in 49.12 en Yde in 56.47.

Bosloop Schoorl.
Jennifer van der Voorden en Oscar Wokke winnen Bosloop Schoorl Jennifer van der Voorden was zondag de snelste dame bij de Bosloop Schoorl. Met een tijd van 53.20 minuten bleef zij Marjolein Bijwaard uit Beverwijk ruim een minuut voor. Bij de heren pakte meervoudig winnaar Oscar Wokke opnieuw de zege.
Jos van Soest uit Broek op Langedijk werd tweede, net voor Alkmaarder Jos Wever.
Op de vier kilometer waren de vrouwen sneller dan de mannen. Jeske Hoogeboom uit Groet won in 18.36 minuten, voor haar zus Maaike. De eerste man kwam op plek 5, Arno Waayer uit Uithoorn. De Boslopen worden georganiseerd door Sportclub Chronos.
De volgende Boslopen zijn op de zondagen 12 november en 10 december 2017.
Zie ook www.sportclubchronos.nl

Dag Klaas, Bedankt voor het bericht. Het was leuk om voor een eerste keer mee te
doen! Wel even wennen als je slechts gewend bent over het fietspad te lopen De
volgende keer ben ik zeker weer van de partij!
Groet, Kelly

Maandag, echt uitlopen na de bosloop van zondag.

Nieuws: De eerste Dweilpauze van dit seizoen is uit.
Kalender:.
Zondag, 15 oktober: Marathon Amsterdam.
Zondag, 15 oktober: Kermisloop Petten.
Zaterdag, 21 oktober: Trailrunclinic Schoorl van 9.00-10.30 uur Zondag, 22 oktober: Bosloop Bergen.
Zondag, 29 oktober: TRAIL SCHOORL