Donateurschap Chronos

2019-11-06 0 Door Jim van Elst

In de laatste bestuursvergadering is het donateurschap van Sportclub Chronos besproken. Er zijn ex-leden die niet meer actief schaatsen of hardlopen, maar ons wel een warm hart toedragen en betrokken willen blijven bij onze club. Daarvoor hebben we nu besloten het donateurschap in te stellen en dit op te nemen in ons huishoudelijk reglement.

Het donateurschap bedraagt € 10,= per jaar en daarvoor blijf je in de mailbestanden van de club opgenomen. Daardoor blijf je op de hoogte van mail berichten, nieuwsbrieven en de digitale Dweilpauze. Ook zijn via een link met wachtwoord de verslagen van de Algemene Ledenvergaderingen te lezen.  Verder mag je deelnemen aan seizoensafsluitingen van het schaatsen en/of hardlopen.

Uiteraard is de bijdrage vrijwillig! Als we het bedrag ontvangen hebben, staat u geregistreerd als donateur. Bankrekening Chronos: NL61 RABO 0146 9800 50.

We hopen hiermee in een behoefte te voorzien.