Succes voor Chronos bij de Fortysix bokaal

2024-03-24 0 Door Jim van Elst

Na het goede resultaat van de schaatsers van Chronos bij de Volhardingsbokaal begin maart, met een derde plaats in de eindstand en individuele successen voor Sara Pruiksma, Mats Verschoor en Dennis van Dok, had onze club ook weer succes bij de korte sprintwedstrijden voor de Fortysix bokaal op 23 maart op de Meent.

Zo eindigde Yenthe Zutt op de 3e plaats en Sara Pruiksma op de 4e plaats bij de Meisjes pupillen, en waren er medailles voor Mats Verschoor (2e), Frank Bouman (3e) bij de heren junioren C en B, Rob Wartenhorst (2e) en Dennis van Dok (3e) bij de heren Masters en Richtje Taal (2e) bij de dames Masters.

Iedereen van harte gefeliciteerd, het was een gezellig en geslaagd evenement voor onze club!