uitnodiging slotavond en bijzondere algemene vergadering 6 april 2018

2018-02-27 0 Door Dennis van Dok

Op 6 april 2018 houden we onze jaarlijkse slotavond met prijsuitreikingen en een gezellige invulling van de avond. Zie https://sportclubchronos.nl/slotavond/

Aanmelden voor deze avond kan via het webformulier.

Daarnaast houden we op dezelfde avond een bijzondere algemene vergadering met één agendapunt, namelijk het lidmaatschap van de Schaatsfederatie Alkmaar. Deze vereniging van verenigingen is in het afgelopen jaar op poten gezet ter vervanging van de organisatiestructuur van de gewestelijke baancommissie, die als te duur en omslachtig werd beschouwd.

Alle langebaanverenigingen rondom de Meent in Alkmaar zullen lid worden en krijgen inspraak. De federatie gaat ijs huren van Alkmaar Sport en de verwerking van abonnementen regelen. Dit betekent een betere continuïteit van de schaatsactiviteiten voor de komende jaren. De verwachting is dat de prijzen van de abonnementen niet gaan stijgen.

Meer informatie over de Schaatsfederatie Alkmaar vindt u op deze site.